Els alumnes de 3r d’ESO visiten el Tibidabo en una activitat que combina l’oci amb la física. Entendre el fonament tecnològic i físic de les atraccions passa per estudiar principis com la velocitat, la palanca, l’energia cinètica i l’energia potencial… Ja han fet l’activitat els grups C i D, i el 24 de maig serà el torn de l’A i el B.
L’Hurakan, el Diàvolo i el Tibidabo Express han estat algunes de les atraccions que han servit per estudiar els moviments bruscos de vaivé, les pujades i baixades amb gran acceleració, el moviment de rotació a gran velocitat o la caiguda lliure.
Abans de pujar a cada atracció, els alumnes del Plafa han treballat i contestat diferents qüestions relacionades amb circuits elèctrics, energia mecànica i pneumàtica, tot plegat per aprofundir en el fonament tecnològic de les atraccions.
El professorat ha volgut destacar la implicació de l’alumnat i la feina ben feta, així com un comportament excel·lent al llarg de tota l’activitat.